tirsdag 13. desember 2011

Tiriltunges ferdige og nystarta prosjekt.



Her er mitt første prosjekt.  Halsen "Hull", design Bittami.  Både med og uten kodeord.  Har glemt å blogge i iveren med å gå i gang med neste prosjekt.  Har nok ikke sett så mye på håndball, men har fulgt med resutlatene da.  Ikke verst bare det. :-)

Det neste prosjektet er Molund-sokker, også dette et design av Bittami.  Ble veldig fornøyd med resultatet.  Sokkene ble pakket inn med en gang de var ferdige, holdt nesten på å glemme å ta bilde av de.  Pakken står klar for sending. 


 Da jeg lastet opp bildene så jeg at jeg hadde skrevet feil passord på lappen.  Fant ikke den lappen jeg hadde brukt tidligere, og stolte på min egen hukommelse.  Så derfor ble passordet Sesam.  Du ser det på neste prosjekt, som er det jeg skal gå i gang med nå.  Der har jeg skrevet både gyldig og ugyldig passord. 


Får håpe jeg får sokkene godkjent som prosjekt. :-)


Her er mitt neste prosjekt.  Det er vaskekluter som passer til disse flotte oppvaskbørstene.  Også disse skal bli julegaver, og jeg har ikke mer tid enn jeg trenger for å bli ferdig.  Måtte kjøpe både oppvaskbørste og hansker med like farger og blomster.  Syns de er så herlige.  Mye flott i hyllene på Clas Ohlson. :-)

Har et fjerde prosjekt også på gang.  Det skal også være ferdig til julaften.  Får satse på det, eller så blir pakken bare å inneholde det som ikke er ferdig med garn og pinner, og resten strikkes etter jul.  :-)

Dette er nok et Bittami-prosjekt.  Det blir et VM i Bittamis tegn. :-))
Det er sokkene Ferrymans Delight.  Herresokker med fletter.  Gleder meg.
Har et fortsatt flott VM jenter. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.