søndag 18. desember 2011

For et herlig mesterskap... :)



Både håndball-jentene våre og jeg begynte dette mesterskapet med et tap, men så gikk alt så mye bedre... 

Jeg for min del byttet taktikk eh prosjekt, og kom vel i havn med ferdig strikket Marius-genser sist søndag... :)

JAAAAAAAAAA... - jentene våre vant GULL !

GRATULERER !

Jeg var så godt i siget etter den første genseren, at jeg la opp til nok en Marius-genser i samme størrelse (str. 4 år)... - og ikke nok med det... ;)

... jeg la like så godt opp til en Marius-tunika i størrelse 6 år...

Jeg kom så langt på disse :
  

Men de 2 er bare med som "bonus-prosjekter"... - jeg fant plutselig altså på at alle de 3 minste tantebarna måtte få hver sin Marius til jul... ;)


... og det fant jeg altså på mindre enn 3 uker før jul... ;))) 
(har jo litt igjen på de 2 siste, men det skal jeg klare å strikke ferdig til jul...) 

Tusen takk til Fjellrosa, og til alle dere andre for en knallkjekk VM-strikk !


1 kommentar:

  1. Utrolig flotte gensere!!!!!! Jeg har kosa meg kjempe masse under mesterskapet!!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.