torsdag 8. desember 2011

Figgapia er treg å poste innlegg...

Vel altså.... *hihi* (bedre sent enn aldri er det vel noe som heter...)
Jeg ble gressenke tirsdagen den 29.november og ble sittende hjemme med to små hele onsdagen og torsdagen (som var den 1.).
Sent på torsdagskvelden fikk jeg startet på prosjektet mitt, Felisihals i babyull av typen flerfarget lanett fra Sandnes.
Halsen er til lille prinsen min, han trenger noen flere for å ha i barnehagen og til hjemmebruk. Blir jeg fornøyd med resultatet kan det vel fort hende at det blir en til til lillemor.
Håper jeg rekker tidsfristen og blir ferdig med den, det er ikke så enkelt med to små rundt halsen og et hode som ikke er der jeg skulle ønske det var.... Så kroppen og hodet er ikke helt samarbeidsvillig for tiden.
Jeg koser meg dog med den lille strikketiden jeg får og ser fremover til jul og nyttår. Kos dere alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.